Jak vznikal nový web pro Balakryl

Napadlo vás někdy, kolik věcí kolem nás musel někdy někdo natřít barvou? A kolik jich dříve nebo později bude potřeba natřít znovu? Stůl v pracovně, psí boudu, lavičku na zahradě… Lidi čím dál víc baví pustit se do natírání sami. Nechat za sebou barevnou stopu od štětce a … Balakrylu.

nahled-balakryl

Marketing bez otázek? Jako dům bez základů.

Značka Balakryl nás požádala o vytvoření nových stránek a my jsme jako vždy začali důkladnou vstupní studií. Zjišťujeme, ptáme se, hledáme souvislosti, analyzujeme konkurenci a poznáváme zákazníkův svět. Každá otázka, kterou nám klient pomůže zodpovědět, nás vede k cíli. 

Co řeší rodina, když na jaře zjistí, že se jí loupe zahradní nábytek?
Jak přemýšlí majitel železářství, ke kterému si chodí chataři z okolí pro nátěry na plot? 
Jaké informace potřebuje manžel, kterému dala žena za úkol natřít dětem houpačku?
A kolik procent z nich jde vlastně hledat informace na web?

Náš koncept vstupní studie ujasnil zákazníkovi PROČ, JAK, ZA KOLIK A S JAKOU STRATEGIÍ se může s novým webem dostat k cíli. Plácli jsme si na českou i slovenskou verzi a pustili se do realizace.

Vymakaný design – investice do tváře značky

Rozhodli jsme se vytvořit jedinečný web, díky kterému koncový zákazník uvěří, že vzít Balakryl do ruky a udělat svět o něco hezčím je hračka. Chtěli jsme ho nadchnout a pak provést světem natírání prostřednictvím přehledných informací a praktických tipů.

Navrhli jsme jednoduchou strukturu webu – 10 podstránek a jejich obsahovou koncepci. 

Wireframe webových stránek Balakryl

Začali jsme UX designem – čistým jednosloupcovým wireframem (včetně responzivní verze pro mobilní zařízení), který drží pozornost návštěvníka na hlavním sdělení. U dokonalého UX máte pocit, že jste prošli celé stránky bez námahy a přirozeně a jen tak mimochodem se pro značku rozhodli. Přesně to se u Balakrylu povedlo skvěle.

Kreativní mozky AITOMU se vyřádily na grafice – povedlo se nám vytvořit dynamický web se spoustou poutavých detailů. Jednoduchá linka nátěrové barvy… Pocit pohybu po prodejně… Perfektní fotky lidí zaujatých prací se dřevem… Návštěvník má při prohlížení stránek pocit, jako by sledoval tahy štětcem. Plynule listuje stránkami a objevuje přednosti Balakrylu, aniž by se nudil nebo bloudil.

grafika webových stránek Balakryl

Kluci, kdo z nás umí polsky?

Podmínkou naší dodávky pro Balakryl byla úzká spolupráce na technické realizaci s klientovými vývojáři v Polsku. Ti nasadili naše front-end řešení na Kentico, zatímco my jsme se postarali o technický dozor a koordinaci spuštění stránek. 

Mimochodem, víte, jak se polsky řekne „Natři to Balakrylem a půjdeme na pivo“?

Zpět na články