Nejefektivnějším projektem roku 2015 se stává….

Včera proběhlo slavnostní vyhlášení soutěže Internet Effectiveness Awards. Jelikož se jeden z našich projektů dostal na shortlist nejefektivnějších projektů, byli jsme u toho. Přečtěte si, kdo získal prestižní ceny.

Letos se do soutěže přihlásilo přes 68 různých projektů. Ty nejlepší se v dubnu propracovaly na shortlist. Na shortlist se dostal také projekt z dílny AITOMu a to ELKOV Klub

2. června vyhlásili organizátoři vítěze. Slavnostní večer moderoval už potřetí Jiří Mádl. Doufáme, že bude moderovat i příští rok, protože jsme se díky jeho žertíkům výborně bavili. Během večer například vymyslel novou převratnou aplikaci s pracovním názvem Zpovědnice. Účel aplikace? To abyste se ráno po večírku vrátili domů bez hříchů, aplikace vám na základě prohřešků sama spočítá, kolik to dělá otčenášů. Jsme zvědaví, která z vítězných agentur se tohoto nápadu chytne :)

AITOMu se dostalo cti být partnerem kategorie Společnost, politika, kultura a tím i milé povinnosti vyhlásit vítěze. Vyhlášení se zhostil Pavel

Pavel vyhlašuje vítěze kategorie

Zdroj: © IEA

Takže prosíme potlesk pro nejefektivnější projekty loňského roku. Dámy a pánové přicházejí vítězové!

Sláva vítězům…

Absolutním vítězem Grand Prix se stal projekt LEGO Wish List. My, jako milovníci Lega a stavebnic všeho druhu, tleskáme.

Tady už je přehled vítězů. Gratulujeme všem projektům i jejich tvůrcům.

Spotřební zboží a služby

 LEGO Wish List 2015 / LEGO

Kampaň na FB pro ZOOT / Business Factory

PHILIPS Click & Style – Stvořen pro výzvy / DARK SIDE

Online obchod

 Euronics / VIVMail

Web levneELEKTROcz / UNIPEX CZ

 Email remarketing pro Lekarna.cz / MailKit 

Bankovnictví, pojišťovnictví a finance

 ČMSS House Game / Underline

 Komerční banka - nový web / FG Forrest

 (vítěz nebyl vyhlášen)

Auto-moto

 VW: Jak prodat auto beztížně / MEDIA FACTORY

 (vítěz nebyl vyhlášen)

 (vítěz nebyl vyhlášen)

Telekomunikace a IT

 Vodafone ČR: Nečekám, žiju! / McCann-Erickson Prague

 SAZKAmobil: Milionové dárky / SYMBIO Digital

Redesign HW sekce webu O2 / Etnetera

Cestovní ruch a doprava

 Mobilní aplikace Můj vlak / České dráhy

 Nebojte se exotiky /Wunderman

 Chytrá pětistovka / Wunderman

Průmysl a energetika

 Certifikované zděné domy a dřevostavby na klíč s.r.o. / EFECTO Creatives

 ELKOV klub – věrnostní program / AITOM Digital

 Kampaně na podporu prodeje USSPA / MEDIA FACTORY

Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

 Skutečný dárek / COMTECH Group

 Česká ragbyová unie – ženy / MADE by Vaculík

 Kampaň pro aplikaci Záchranka / Česká pojišťovna

Společnost, politika, kultura

(v této kategorii došlo k dělení 1. místa)

 Česko v datech / DARK SIDE

 Český Slavík Mattoni 2015 / GET BOOST MEDIA

 Kauza 3 / NETservis

 Přebíráme ceny AITOM získal 2. místo

Zdroj: © IEA

O soutěži IEA

Soutěž organizuje Asocice.BIZ – asociace, která sdružuje digitální vývojářské agentury. Soutěž funguje už 10 let. Vyhrát může i nízkonákladový projekt, jediným měříkem je celkový úspěch vztažený k nákladům.

Internet Effectiveness Awards (IEA) nemá v českém onlinu obdoby. Je to jediná soutěž, ve které nezáleží na rozpočtu, respektive nezáleží na tom, kolik můžete investovat. Celá řada soutěží totiž hodnotí kvalitu designu, čistotu kódu, celkovou dokonalost zpracování. Jenomže vymazlená grafika, UX designér a špičkoví kodéři něco stojí. Mnoho malých firem nebo neziskových projektů si je nemůže dovolit. IEA hodnotí výhradně poměr financí, které investujeto, a to, co získáte. Nemusí se jednat jen o peníze, můžete počítat i konverze, které samy o sobě nepředstavují zisk – třeba počet hlasů v soutěži, navýšení engagementu na Facebooku.

Soutěžit lze celkem v 9 kategoriích, lze získat také speciální ocenění poroty, z vítězů kategorií pak porota vybírá ještě 1 top vítěze – tento projekt pak získává prestižní Grand Prix

Zpět na články