Hodnoty, na kterých stojí AITOM

Hodnoty. Zaklínadlo moderního firemního světa, pro někoho pomíjivý trend a pro jiného klíčový základ fungování nejen agentury. Každá firma to má totiž s hodnotami jinak a pokládá si jiné otázky:

  • Řešit je, nebo nechat být? Jak je popsat, aby to mělo vůbec smysl? K čemu je to všechno dobré?

A nám v AITOMu zkrátka přišlo praktické pustit se do jejich sepsání. Rádi totiž nad věcmi přemýšlíme a rádi si o nich povídáme. S ohledem na praxi a každodenní užitek. A tak jsme si jednoduše položili otázku, co dělá AITOM AITOMem a z čeho vychází naše motto DIGITAL CHANGES REALITY. A na odpověď jsme šli pěkně selským rozumem.

 

Výsledkem je seznam, ke kterému svých dílem mohl přispět každý, kdo v AITOMu pracuje. Slovo po slovu jsme společně formulovali hodnoty, na kterých naše práce stojí a které vnímáme za vším, co pro klienty děláme. Máme je na očích u agenturní ledničky, ale to není to hlavní. Proces jejich vzniku nám totiž pomohl ujasnit si, co, proč a jak společně každý den vlastně tvoříme. A co je v naší každodenní práci  cítit, aniž bychom o tom museli pokaždé znovu přemýšlet. Zajímá vás, k čemu jsme došli? Tady jsou:

 

 

6 hodnot AITOMu a co pro nás znamenají:

 

 #Přínos&Úspěch pro klienta i pro nás. Chceme být přínosem v onlinu i v našem reálném okolí.

 

 #Férovost ke klientům i mezi námi ve firmě. Dobrý pocit z fér přístupu je pro nás víc než peníze.

 

 #Růst je důležitý u našich projektů, pro každého z nás jednotlivě i pro firmu jako celek.

 

 #Detail je pro nás důležitý. Chceme dělat skvělé věci se skvělými výsledky.

  

 #Radost z práce a z toho, co děláme. Do práce se chceme těšit, dělat, co nás baví, a být na to hrdí.

 

 #Spolupráce&Respekt mezi námi i  klientem. Budujeme dobré vztahy a vytváříme prostředí, kde si pomáháme a spolupracujeme pro úspěch projektů a radost ze společné práce.

 

Pokud souzníte s tím, jak v AITOMu vnímáme svou práci, přidejte se k nám. Můžeme spolu tvořit projekty, které mění svět k lepšímu. Těšíme se na vás!

 

CHCI NOVÝ WEB

 

Zpět na články