Srovnávač zboží Heureka: ze dvou úhlů

Vlastníte e-shop? Pak určitě víte, že být registrovaný ve srovnávači zboží je nezbytností. Jaké možnosti nabízí srovnávač Heureka z pohledu prodejce i zákazníka? 

Na českém trhu dominují především dva srovnávače a to Zbozi.cz a Heureka.cz. Čím dál více využívanými vyhledávači jsou nepochybně Google nákupy nebo Srovname.cz. V následujících řádcích si podrobně představíme zbožový srovnávač Heureka a to z pohledu zákazníka i prodejce.

Heureka z pohledu zákazníka

Heureka je momentálně nejlepším a nejvíce propagovaným vyhledávačem zboží. Nabízí detailní informace o produktu a spoustu vylepšení, které zákazníkovi usnadní nákup. Jaké funkce Heureka nabízí?  

  • Heureka košík – můžete si nakoupit daný produkt přímo přes Heureku a na stránky daného e-shopu nemusíte vůbec vstoupit.  Heureka vám ručí za objednávku. Pokud by obchod zakoupené a uhrazené zboží nedodal, Heureka vám vrátí peníze. Tuto výhodu poskytuje v rámci garance nákupu, které Heureka uděluje jen vybraným a prověřeným e-shopům.
  • Hodnocení ochodů – každý zákazník může po nákupu obchod ohodnotit a udělit mu komentář, jak byl spokojen s kvalitou služeb. Hodnotí se: doprava, komunikace, dodací lhůta a přehlednost.
  • Recenze produktu – najdete zde mnoho recenzí produktů, prakticky zde dohledáte vše, co budete potřebovat, což je velkou výhodou při výběru zboží. Je zde také možnost vkládat videa přímo k produktům.
  • Obchody poblíž – ukáže vám, jak daleko od vás se daný obchod nachází.  
  • Přehlednost – vyzdvihnul bych velkou přehlednost Heureky a její řazení kategorii, na které se velice dbá. Pokud tedy hledáte jeden produkt, jsou vždy poctivě spárovány všechny nabídky obchodů pod jedním produktem, stačí jen kliknout.
  • Nakupování přes telefon – dále vám srovnávač doslova podstrkuje mobilní aplikaci pro vyhledávání zboží.

MÁM ZÁJEM O SPRÁVU E-SHOPU

 Heureka z pohledu prodejce

  • Úspěšné nastavení - pokud máte správně nastavené produktové kódy, název produktu a ještě EAN kód? Pak vítejte v nejlepším vyhledávači v České republice, který vám přivede nejvíce zákazníků.

V Heurece si můžete také nastavit cenu za proklik jak pro celou kategorii, tak pro jednotlivé produkty.  

Cena za proklik, Heureka

  • Administrace Heureky - je velice jednoduchá, mezi obchody jednoduše překliknete, nastavíte si ceny dopravy v libovolném rozsahu (váha, cena), např. od 1 000 – 99 999 Kč doprava zdarma.

 Tabulka, kde vidíme konverzní poměry, náklady z obratu a další užitečné informace. 

Náhled z Heureky, CPC

  • Nastavení cen za proklik -  pokud chcete konkrétní produkty upřednostnit, tak si opět lze vybrat jednotlivou kategorii a v té zvýšit cenu za proklik. Heureka se dívá i na další faktory, díky kterým řadí zobrazení produktů. Pokud máte víc produktů se stejnou cenou prokliku Heureka dle mých zkušeností řadí produkty podle garance nákupu, hodnocení obchodu či dopravy zdarma.

V přístích článcích si přiblížíme další srovnávače zboží jako Google nákupy, Zboží a Srovnáme!

Zpět na články