Držte nám palce na WebTop100 2015

Soutěž WebTop100 je za dveřmi. AITOM celý rok pracoval na projektech, které by mohl hrdě přihlásit a které mají na to získat nejvyšší ocenění.

WebTop100 2014

11. listopadu nás čeká 14. ročník prestižní soutěže WebTop100. Spolu se slavnostním vyhlašováním vítězů proběhne také konference To nejlepší z digitálního marketingu. Letos poprvé na této konferenci vystoupíme i my. Jakub Provazník si připravil přednášku Jak nevyhodit čas a peníze při redesignu webu?. Prezentaci už má připravenou, sice je trochu nervózní, ale jistě to zvládne s grácií. Tak se rozhodně přijďte podívat.

Nominované projekty

loňském roce jsme získali hned 2 první ceny, ocenění poroty získaly i další projekty. Rozhodně jsme neusnuli na vavřínech, naopak. Letos jsme přihlásili dokonce 8 projektů. Prosíme o potlesk pro naše nominované:

  • 16digitalnichpřikázání

V kategorii E-mailingová kampaň soutěží našich #16DigitálníchPřikázání. Kampaň byla určena laikům a nováčkům v oblasti online propagace. Postupně jsme se s vámi dělili o naše tajemství a know-how. Pokud jste kampaň nesledovali, ještě pořád máte šanci získat nějaké ty tipy a osobně kampaň zhodnotit.

PŘIHLÁSIT K #16DIGITÁLNÍMPŘÍKÁZÁNÍ

  • Web Aktivní vinné sklepy

V kategorii Obchod a služby B2C jsme přihlásili firemní webové stránky www.aktivni-vinne-sklepy.cz. Nalijme si čistého vína byl to unikátní projekt, který nabízí neméně unikátní službu zákazníkům. 

  • Web AMISTA

Investice do kvalitního webu se vyplatí i investiční společnosti jako je AMISTA. Webové stránky amista.cz soutěží v kategorii Obchod a služby B2C.

  • Mobilní aplikace Bonus Alert

Mobilní aplikace frčí takže samozřejmě i na digitální soutěži mají vlastní kategorii. Tvorba aplikací tedy samozřejmě patří do našeho portfolia.  Aplikace Bonus Alert je určená majitelům bonusových platebních karet. Upozorní je, kdy mohou využít své slevy pokaždé, když jsou v blízkosti nějakého obchodu, kde lze výhody využít. 

  • Microsite Brandmicrosite

Microsite jsou sice relativně novinky, ale už mají vlastní kategorii. A my v ní máme svého favorita. Přihlásili jsme stránky brandmicrosite.cz, které informují naše klienty o tom, co to microsite je, a jak se dá využít v marketingové strategii.

  • Web pro Orion čokoládu

Někdo to prostě rád sladké. Přiznejme si to, někteří naši kolegové jsou doslova závislí na čokoláda. Ti si práci na stránkách orioncokolada.cz užívala ze všeho nejvíc. Stránky čokolády Orion se budou zkoušet prokousat ke zlatu v kategorii Gastronomie.

  • Web S.O.S. – DEKORACE

O cenu v kategorii Obchod a služby B2B budou bojovat také stránky www.sos-dekorace.cz. Společnost S.O.S. – DEKORACE s.r.o. vyrábí vánoční osvětlení a další dekorace, které běžně vídáte v obchonídhc centrech i ulicích. S prvními analýzami a vývojem jsme začínali krátce po loňském vyhlašování WebTop100. Přečtěte si, jak probíhal vývoj stránek.

  • Web SEDLÁK INTERIER

 Posledním nominovaným projektem v kategorii Obchod a služby B2C jsou stránky www.sedlakinterier.cz. Stránky patří interiérovému studiu v Praze a v současnosti společně pracujeme na dvou projektech. Sedlák Interier se zaměřuje především na designové kuchyně, tak držíme palce , aby porotce oslnil.

  • Microsite Voxx

Pro Fuski.cz jsme připravili celkem 3 microsite, každá prezentovala trochu jinou kategorii produktů. Stránka voxx.cz prezentovala ponožky určené na sport a volný čas. Doufáme, že zaboduje v kategorii Microsite.

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací