Copycamp: zaměřeno na obsah i Ježíška

Vánoční CopyCamp byl o úspěšných projektech, přístupech, nesl se v burlesky i Ježíška. Kteří 3 řečníci mě nejvíce zaujali?

Seznamování a absorbování postřehů odjinud není nikdy dost. Proto jsem zamířila do kina Royal, kde se konal vánoční CopyCamp, který se nesl v duchu zamilovaných projektů, burlesky a Ježíška. Na pódiu vystoupilo celkem 12 řečníku, mluvilo se o úspěšných projektech, začátcích v copywritingu, metaforických přirovnáních obsahu k čemukoliv jinému i přístupech k tvorbě chytlavých textů.

V první půlce programu se představil Tomáš Vyskočil z H1, Irena Zatloukalová ze Seznamu, Alena Oswaldová z Nestlé, Jakub Mařík z Boomerang Publishing a Máša Dudziaková z Lovebrand.  Druhou část akce provázeli: Lukáš Hurych z Twisto, Barbora Votavová z Bonami, skvělé duo v podání Báry Pilné a Zuzky Kučerové ze Zootu, Maru Kortanová a Katka Borovanská z Freya.

Suma sumárum: 3 nej vystoupení vánočního CopyCampu

Celá akce byla pojata jako zamilovaná, tak vám tedy představím 3 řečníky, do kterých jsem se zamilovala (a navíc čísla táhnou). Kdo mě na CopyCampu oslovil a pobavil?

Nejvíc fascinovaná jsem byla vystoupením Maru Kortanové, která ohromila vtipným vyprávěním o přípravách obsahu k největší online marketingové akci ve střední Evropě, k přípravám na Marketing Festival. A to není pouze obsah na web, jsou to newslettery, festivalové noviny, e-book, její antré mi navíc přišlo moc sympatické.

Oslnilo mě také vystoupení holek ze Zootu v složení Báry Pilné a Zuzky Kučerové, které k poslání tvořit obsah, newslettery i texty jejich magazínu přistupují tak nějak lidsky s lehkostí a upřímností. Prostě jen tak.

Vánoční Copycamp 2014   

Nelze opomenout zpestření první části programu a to vystoupení Mášy Dudziakové z Lovebrand. Ta nedopatřením rozlouskla, jak přimět fanoušky Facebook stránky diskutovat pod vašimi příspěvky. Je to jednoduché, udělejte v příspěvku gramatickou hrubku a o diskutéry nebudete mít nouzi.

 

 

Nová dávka inspirace k tvorbě obsahu: doručena!

Víc takových akcí, které vás napumpují novou energií do projektů, inspirují a zároveň utvrdí v tom, že ostatní bojovníci za lepší obsah řeší stejné problémy jako vy. Moudro na závěr? Cestou z CopyCampu jsem uvažovala nad samotným označením akce a bylo to více než jasné, slovo kemp tu má své místo. Myšlenky zmíněných řečníků a vystupujících se vám totiž dokáži hravě usídlit ve vaší mysli, kde si doslova kempují. No a teď řekněte, že to nemá hloubku!

Pojďme posunout vaše podnikání

Začínáme bezplatnou konzultací