AitomSHOP: Privátní nákupní kluby

Princip hromadného nakupování funguje na trhu od nepaměti. Na internet se dostalo zejména s příchodem slevového portálu groupon.com, v České republice pak díky nyní již známému slevomat.cz. Privátní nákupní klub však posouvá tuto hranici ještě o něco dále.

Jedná se o skloubení běžného internetového obchodu a slevového portálu. Uživatel může nakupovat až poté, co se zaregistruje do nákupního klubu. Nakupování pak probíhá obdobně jako v internetovém obchodě, s tím, že vždy probíhají akce na danou značku, která se prodává v určitém časovém období (obvykle v řádu jednoho týdne).

Proč privátní nákupní klub?

Předností je především nákup luxusních značek za zvýhodněné ceny. Vždy oslovujete registrované uživatele, většinou pomocí direct mailingu, na danou probíhající akci.

Výhody pro provozovatele nákupního klubu

  • Oslovení konkrétní uživatelské skupiny, která má o dané zboží zájem
  • Výprodej zejména outletových produktů
  • Malá náročnost na sklady (většinou se jedná o jednorázové akce pro výprodej skladů vašich partnerů)

Výhody pro nakupující

  • Slevy v řádu desítek procent
  • Jsou informování o akcích na zboží, o které mají zájem
  • Pravidelný report nových slev

Pokud uvažujete o provozu e-shopu trochu jinak, můžete využít systému privátního nákupního klubu. Příkladem konkrétní realizace naší společností je například internetový portál wakama.cz.

Další příklady

Zpět na články