10 nejčtenějších článků v roce 2015

Každý měsíc vás zásobujeme novinkami i tipy z online světa. Co vás nejvíc zajímalo v roce 2015? Jak vypadají články od AITOMu v číslech? Minulý rok jsme jen na našich stránkách zveřejnili 50 článků, čili téměř každý týden jeden. Získali jsme téměř 14 tisíc unikátních čtenářů. Nejvíc vás zajímali trika a novinky z marketingu, což je dobře, protože psát budeme i v roce 2016 a už teď pro vás připravujeme další zajímavá témata.

1. Enhanced Ecommerce: na e-shop chytře

Zákazníci velmi často nedokončí nákup, ale odejdou z webu během výběru. Každý e-shop chce vědět proč a také jak to změnit. Odpovědi jim nabízí novinka ze začátku roku nástroj Google Analytics Enhanced Ecommerce.

Nabízí detailní informace tom, jak se návštěvníci na webu chovají, jaké produkty nejvíc přidávají do košíku. Umožňuje také sledovat postup zákazníka od jeho příchodu až do konce nákupního procesu. Jak se s Enhanced Ecommerce pracuje, se dočtete v článku od Martina? Přečíst celý článek >>

2. 7 důvodů, proč používat microsite

Microsite BOMA Microsite Lonka Microsite Voxx

Microsite byly v roce 2015 velké téma, mnoho firem stihlo objevit jejich půvab a přínos. Víte, jaký přínos pro vás mohou mít?

Důvodů, proč přemýšlet o vytvoření microsite je celá řada. Vybrali jsme 7 nejzajímavějších výhod microsite a připravili jsme si i případovou studii, abyste viděli reálná čísla. Přečíst celý článek >>

3. 7 rad, jak začít s e-mailingem

Opice, která doručí newslettery

E-mailing může zásadním způsobem podpořit prodeje. Připravili jsme si tedy pár tipů pro začátečníky. Přečtěte si, jak s newslettery začít tak, aby měly kýžený efekt, byly levné a vaše čtenáře neštvaly. Celý článek >>

4. Jak snadno a rychle upravit XML feed?

     Víte, že víc než polovina zákazníků používá při rozhodování srovnávače zboží? Proto pro mnoho našich klientů spravujeme XML feedy, které srovnávače zboží používají. Je to časově náročné, jak tedy zvládnout optimlizaci feedu levou zadní? Celý článek>>

5. Jak dosáhnout vyšších konverzí? Testujte!

A/B test

 Zavděčit se uživatelům nemusí být úplně lehké. Jaké bude fungovat tlačítko - zelené nebo snad oranžové? Chtěj vidět obrázek produktu v akci nebo na bílém pozadí, aby lépe vynikl? Nevíte, jak se rozhodnout správně? Spusťte si A/B test a uvidíte. Jak dělat test a co všechno vlastně můžete otestovat? Přečíst si článek >>

6. Lepší pozice pro responzivní weby

Responzivní web

Mobilní zařízení dobývají svět. Dokonce do té míry, že Google upraví i vyhledávací algoritmus tak, aby mobilní weby získaly lepší pozice. Proč je ještě potřeba mít responzivní webové stránky? Číst celé >>

7. LinkedIn jako síť obchodních příležitostí

 

Myslíte si, že sociální sítě jsou dobré ke sdílení fotek z dovolené, ale v obchodu nemají moc využití? Chyba lávky. Sociální síť LinkedIn sdružuje profesionály a slouží k hledání dodavatelů či nových zaměstnanců. Lucie pro vás sepsala, jak začít s prezentací. Přečíst článek >>

8. Nové moduly v Google Analytics

Vývojáři Google Analytics neustále pracují na nových modulech a dalších metrikách, které by se vám mohly hodit. Jaké novinky se objevily v roce 2015 a jak se jich dá využít? Celý článek >>

9. Tipy na nástroje marketéra

Víte, jak zjistit, že váš text je originální? Jak si pohlídat klíčová slova a konkurenci? A co dělat, když si Facebook špatně načte odkaz? Na vše existují triky a my si je samozřejmě nenecháváme pro sebe. Číst celé >>

10. Mimo domov s AITOMem

V květnu nás navštívily děti z dětských domovů. Vyzkoušely si s námi i práci v online agentuře. Navrhovaly totiž bannery pro náš e-shop Labeloo. Rozhodně mají talent a třeba jednoho dne se někdo z nich do AITOMu i vrátí. Prohlédněte si jejich návrhy.

Zpět na články