Naše know-how
Přečtěte si naše nejnovější články ze světa online byznysu, Revenue Operations, tvorby webu a marketingu.
Obsah jako hnací motor obchodu: jak průmyslové B2B firmy přichází o poptávky, když mlčí
Proč obsah rozhoduje o tom, kdo získá zakázku Ať už jste výrobní firma, technologický dodavatel nebo…
Placená vs. organická návštěvnost v B2B: Co přináší vaší firmě větší obchodní hodnotu?
Návštěvník jako obchodní příležitost Každý návštěvník na vašem webu může být začátkem obchodní příležitosti. Ale…
Jak velkou hodnotu má pro vás 1 návštěva na webu?
Každý návštěvník může být obchodem za milion. Vážně. Jako majitel nebo obchodní ředitel firmy pravděpodobně…
Vyhráli jsme GrandPrix IEA24 plus 10 cen a stali se agenturou roku
Revenue Operations Projekt roku WebTop100
Zkoumání BowTie Funnelu (trychtýře) a logiky schované za cestou zákazníka.
Trychtýře, setrvačníky a další, ach jo! Pamatujete si na ty časy ve škole, kdy jste 47…
Jak předejít ztrátě dat pro remarketing v systémech Google?
Od 1. března 2024 vstupuje v platnost nařízení EU známé jako Digital Markets Act, toto nařízení jmenuje…
Získejte až 85% z ceny projektu nazpět!
AITOM je v oficiálním seznamu kreativců, jež schválilo Ministerstvo kultury a může tedy být dodavatelem těchto služeb….
Spotřebitelské soutěže
Náš systém nabízí řadu výhod, které usnadňují organizaci a správu spotřebitelských soutěží. Hlavními výhodami jsou: 1….
Automatizace online kampaně
O klientovi CarNext ( www.carnext.com ) Carnext je dceřinou firmou společnosti Leaseplan, jedné z největších společností na světě…
Poznejte své zákazníky RFM analýzy
Využití Salesforce CRM a Active Campaign pro automatizaci v B2B
Využití robustního a drahého CRM – Salesforce V roce 2020 se AITOM rozhodl zainvestovat do technologií, které…