Češi nejčastěji:
- Vyhledávají informace (67 %)
- Posílají e-maily (57 %)
- Sledují sociální sítě (53 %)
- Čtou zpravodajství (40 %)
Stále platí, že čím starší respondenti, tím méně vyhledávají. Mladí lidé do 29 let vyhledávají v 75 % případů, lidé mezi 45 a 59 lety už vyhledávají jen v 57 % případů. Frčí také nákupy v e-shopech. 27 % Čechů nakupuje online několikrát týdně.
Co zajímavého jsme zjistili?
- Online zprávy čtou mnohem více muži (o 11 % častěji než ženy)
- Ženy se prakticky vůbec nezajímají o rychlost svého připojení, většina rychlost ani nezná
- Čím vyšší vzdělání uživatel má, tím více používá e-mail – což souvisí s pracovní náplní
- Na sociálních sítích tráví více času ženy (téměř o 20 %)
Respondentů se za nás ptala agentura STEM/MARK.