Kontrola vašich PPC kampaní

Důkladný audit v ceně 10.000 Kč
  • Úplná diagnostika účtu
  • Potenciál vyšších zisků
  • Detekce úspory nákladů
NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT
  • Definice cílů proklikové kampaně
  • Základní diagnostika PPC kampaní
  • Hodnocení struktury kampaně
  • Vyhodnocení relevance reklamy
  • Kontrola cílových stránek (landing page)
  • Identifikace oblastí pro zlepšení
  • Úplná diagnostika PPC účtu
  • Použití vylučujících klíčových slov
  • Kontrola skóre kvality
  • Kontrola míry prokliku (CTR)
  • Kontrola relevance klíčových slov
  • Aktivita a správa účtu
  • Obsah textových reklam
  • Kontrola nastavení cílů (konverzí)
  • Kontrola mobilní reklamy
  • Možnosti rozšíření reklamy (sitelinks)
  • UTM parametry a konverzních kódy
  • Variabilně - kontrola remarketingu
  • Variabilně - kontrola Google Nákupy
  • Variabilně - kontrola v Obsahové síti
Základní auditv ceně 5.000 Kč
  • Hodnocení struktury kampaně
  • Základní detekce chyb
  • Rychlost provedení
NEZÁVAZNĚ OBJEDNAT
  • Definice cílů proklikové kampaně
  • Základní diagnostika PPC kampaní
  • Hodnocení struktury kampaně
  • Vyhodnocení relevance reklamy
  • Kontrola cílových stránek (landing page)
  • Identifikace oblastí pro zlepšení
  • Úplná diagnostika PPC účtu
  • Použití vylučujících klíčových slov
  • Kontrola skóre kvality
  • Kontrola míry prokliku (CTR)
  • Kontrola relevance klíčových slov
  • Aktivita a správa účtu
  • Obsah textových reklam
  • Kontrola nastavení cílů (konverzí)
  • Kontrola mobilní reklamy
  • Možnosti rozšíření reklamy (sitelinks)
  • UTM parametry a konverzních kódy
  • Variabilně - kontrola remarketingu
  • Variabilně - kontrola Google Nákupy
  • Variabilně - kontrola v Obsahové síti v Google Adwords

ceny jsou uvedeny bez DPH

 

Audit vám pomůže optimalizovat PPC kampaň a tím zvýšit její výnos. Velké množství PPC kampaní postrádá optimální nastavení. Víte, jak jste na tom vy? Audit využijete, nejen pokud si nejste jisti, že vaše online agentura spravuje PPC optimálně. Ale i v případě, že chcete vědět, jak zvýšit příjmy a snížit náklady na PPC kampaně. Další možností využití auditu je, že jste marketingový manažer či jiná pověřená osoba a chcete vědět, jak vaši kolegové nebo internetová agentura spravují PPC kampaně. Aitom pro vás zkontroluje aspekty, které mají vliv na výkon kampaní.

Výstupem z auditu jsou data s komentáři našich specialistů, kteří se na něm podíleli. Obsahují informace, co a jak je možné vylepšit, relevantně seřazené podle důležitosti. Evidentní zlepšení výkonu může nastat po provedení několika nejdůležitějších změn. Důležitost auditu spočívá ve zjištění potenciálu, zda kampaně mohou vydělávat více (nebo zda neplatíte za prokliky příliš mnoho). Zjistíte možné mezery ve vašich PPC kampaních a jejích složkách (sestavách, slovech, cíleních, apod.). Dozvíte se také, zda vaše agentura nebo kolegové vedou kampaň správně. Stává se, že se kampaň nastaví chybně, jindy zas nevyužívá svůj plný potenciál (nedostatečné zdroje nebo málo času na nastavení a správu).