Voda, co má skvělý web

Reference pro tvorbu webu, SEO, internetový marketing, mobilní aplikace nebo tvorbu e-shopů. Prohlédněte si přehled spokojených klientů agentury AITOM.

Aquapalace Praha

Voda, co má skvělý web

Web čirý a jasný jako voda v největším aquacentru v České republice byla výzva. Nedivte se, ve struktuře je 750 stránek a 5 jazykových mutací. To je web hodný banky, mobilního operátora nebo poskytovatele internetu. Spolu s tím jsme pak připravili internetový obchod na prodej vstupenek a dárkových předmětů, rezervační systém pro fitness a wellness centra, mobilní aplikaci s možností nakupovat vstupenky přímo přes mobilní telefon, začali jsme rozesílat newsletter a systematicky pracovat s marketingovou podporou. A výsledek? Komplexní marketingové řešení, které nese ovoce.

Posuňte se šipkou doprava.

Nebo použijte kolečko na myši.

Posuňte se tažením prstu doleva.

Web

Aquapalace.cz

  • 750 podstránek ve struktuře webu
  • 5 jazykových mutací
  • Internetový obchod s on-line prodejem vstupenek
  • Platební brána PayU
  • SMS brána, potvrzené vstupenky
  • On-line rezervační systém
4x

násobný konverzní poměr v předvánočním období oproti loňskému roku

2x

násobný počet transakcí z přirozeného vyhledávání v předvánočním období

57 %

snížení ceny prokliku z PPC o 57 % díky optimalizaci kampaní (2. půlrok 2013. vs. 2012) v Skliku

Aplikace do mobilu

Můj Aquapalace

  • Aplikace pro iOS a Android
  • Vstupenky přímo z mobilu
  • Mobilní newsletter
Marketing

Marketingová podpora

  • Newsletter na 20 000 adres
  • Podpora přirozeného vyhledávání
  • PPC kampaně
  • Bannerové kampaně
  • Sezónní on-line podpora
Aquapalace Praha - Marketing
Miniweb

Fitness

  • Microsite pro fitness
  • Přehledná navigace
  • Propojení s hlavním webem

Potřebujete podobné řešení? Ozvěte se! Napsat do AITOMu