Digitální a marketingová agentura AITOM dělá

Kvalitní webová řešení,

která obsazují první místa v soutěžích WebTop100 a IEA

33
šipka dolů

Úspěchy webových řešení od AITOM

logo webtop100
ocenění
18

Co je WebTop100

Prestižní soutěž zaměřená na kvalitu zpracování internetových projektů. Její hodnocení vypovídá o kvalitě řešení z pohledu grafického designu, návrhu UX, technického zpracování, obsahu a bezpečnosti

logo iea19
ocenění
15

Co je IEA

Odborná soutěž IEA hodnotí internetové projekty na základě jejich efektivity a měřitelných výsledků. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt a vyjádření v procentuálním výpočtu ROI (Return on Investment)

šipka dolů
logo iea19 1. místo
2019
ukázka projektu sos dětské vesničky

SOS vesničky

Nezisková organizace

Díky novým  webovým stránkám vzrostl počet dárců ve sbírkové kapmani o 46 % a výše daru o 43 %.

Zobrazit Web
logo iea19 3. místo
2019
ukázka projektu agc

Interiérové skla na míru - AGC Flat Glass Czech a.s.

B2B - průmysl

Pro Glastetik vznikl v AITOMu designový web postavený na hloubkové analytice a vstupní studii, s cílem uvést produkt na trh a ukázat designérům i zákazníkům, jaké možnosti nabízí sklo.

Zobrazit Web
logo iea19 3. místo
2019
ukázka projektu cybersec

Online školení CYBERSEC

Online školení

AITOM vyvinul ve spolupráci s partnery vzdělávací program Cybersec, zaměřený na řadové zaměstnance firem, kteří se příliš neorientují v IT a potřebují se naučit základní pravidla kyberbezpečnosti.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2019
ukázka projektu sos dětské vesničky

SOS vesničky

Nezisková organizace

Díky novým  webovým stránkám vzrostl počet dárců ve sbírkové kapmani o 46 % a výše daru o 43 %.

Zobrazit Web
logo iea19 2. místo
2019
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

Nejefektivnější agentura - AITOM Digital s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

V roce 2019 získal AITOM 2. místo v celkovém pořadí soutěže IEA v kategorii Nejefektivnější agentura.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2018
ukázka projektu pivovar Svijany

Pivovar Svijany s.r.o.

FMCG

Nové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.

Zobrazit Web
logo webtop100 3. místo
2018
ukázka projektu TechSoft engineering

TechSoft Engeneering, spol. s r.o.

Informační technologie

Webové stránky realizované AITOMem moderně a přehledně prezentují nabídku služeb firmy TechSoft Engeneering, která nabízí technologickou podporu inovací.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2018
ukázka projektu Wamag

WAMAG, spol. s r.o.

Výrobce magnetických systémů

Pro technologickou firmu WAMAG realizoval AITOM redesign webových stránek s cílem zvýšení počtu objednávek. Zakázka zahrnovala vstupní studii včetně zákaznického průzkumu a UX designu.

Zobrazit Web
logo iea19 2. místo
2018
ukázka projektu Vivobarefoot

E-mailngová kampaň pro VIVOBAREFOOT

Barefoot obuv

Cílem dlouhodobé e-mailingové strategie je zvýšit počet objednávek i povědomí o značce. Newslettery odesílané každý měsíc obsahují akční nabídky, novinky a blogové články.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2017
ukázka projektu pivovar Svijany

Pivovar Svijany s.r.o.

FMCG

Nové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2017
ukázka projektu Atrium

ATRIUM s.r.o.

Dřevostavby rodinných domů

Pro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.

Zobrazit Web
logo webtop100 1. místo
2017
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

AITOM Digital s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

Porota ohodnotila AITOM v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2017
ukázka projektu Labeloo

Moje Equa

Maloobchodní prodej

MojeEqua je výhadním dovozcem ekologických plastových a skleněných lahví značky Equa do České republiky. AITOM pro značku realizoval designové webové stránky a e-shopové řešení.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2017
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

Pojďme testovat s AITOMem

Emailing kampaň

Zobrazit Web
logo webtop100 1. místo
2017
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

AITOM Digital s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

Porota ohodnotila AITOM třetím místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.

Zobrazit Web
logo webtop100 1. místo
2016
ukázka projektu pivovar Svijany

Pivovar Svijany s.r.o.

FMCG

Nové webové stránky pro tradiční pivovar Svijany v originálním designu postaveném na motivu chmele. Cílem projektu byla podpora značky a maloobchodního i velkoobchodního prodeje produktu.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2016
ukázka projektu Atrium

ATRIUM s.r.o.

Dřevostavby rodinných domů

Pro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.

Zobrazit Web
logo webtop100 3. místo
2016
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

AITOM Digital s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

Porota ohodnotila AITOM třetím místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2016
ukázka projektu Lite

S Angličtinou nejdál dojdeš, klient LITE

Jazyková škola

Pro jazykovou školu LITE vytvořil AITOM nový atraktivní web a zastřešil online propagaci v podobě správy PPC reklam a SEO.

Zobrazit Web
logo iea19 2. místo
2016
ukázka projektu Aquapalace

Milion lidí do plavek

Aquapalace Praha

Pro největší český vodní a saunový svět v pražských Čestlicích vytvořil AITOM komplexní strategii webového řešení, postavenou na atraktivitě a interaktivitě.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2016
ukázka projektu Atrium

Inovativní dřevostavby ATRIUM

Dřevostavby rodinných domů

Pro ATRIUM postavil AITOM od základu nové řešení internetové komunikace se zákazníky, vycházející z hloubkové vstupní studie a uživatelského testování.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2016
ukázka projektu Vivobarefoot

Bosoboty Vivobarefoot, klient Hogo Fogo

Barefoot obuv

Pro Vivobarefoot vytvořil AITOM kompletně nové webové řešení, které zákazníka přirozeně provází nákupem barefoot obuvi. Jen za první rok vzrostl počet objednávek o 125 %.

Zobrazit Web
logo iea19 2. místo
2016
ukázka projektu Vivobarefoot

Šlápli sme do Facebooku naboso, klient Hogo Fogo

Barefoot obuv

AITOM zastřešil komplexní online strategii značky Vivoabarefoot. Kromě FB kampaně realizoval tvorbu blogu, newslettrové koncepce nebo PPC kampaně.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2015
ukázka projektu Aktivní vinné sklepy

Aktivní vinné sklepy s.r.o.

B2C obchod

AITOM vyvinul designové řešení webové prezentace firmy Aktivní vinné sklepy, nabízející vybavení domácích prostorů na skladování a konzumaci vína na klíč.

Zobrazit Web
logo webtop100 3. místo
2015
ukázka projektu Sedlák interiér

SEDLÁK INTERIER s.r.o.

Vybavení interiéru

Redesign webu firmy Sedlák Interiér, nabízející luxusní kuchyně na míru. AITOM vytvořil responzivní řešení s přehlednou navigací, vyváženou grafikou a čistým moderním designem.

Zobrazit Web
logo webtop100 3. místo
2015
ukázka projektu Nestlé - Oriončokoláda

Nestlé Česko s.r.o.

FMCG

Pro značku Nestlé vyvinul AITOM nové webové stránky a Facebookovou aplikaci na podporu značky a maloobchodního prodeje.

Zobrazit Web
logo iea19 2. místo
2015
ukázka projektu Elkov

Elkov Elektro

Velkoobchod elektromateriálem

Interaktivní webová prezentace s responzivním designem a klientskou zónou provázanou s věrnostním programem. Projektu poskytuje AITOM i marketingovou podporu v podobě SEO a PPC.

Zobrazit Web
logo iea19 3. místo
2014
ukázka projektu Knorr

Knorr

FMCG

Pro značku Knorr realizoval AITOM komplexní online komunikační strategii zahrnující web Knorr.cz, obsahový web Receptynakazdyden.cz, produktové stránky BohatyBujon.cz a mobilní aplikaci Můj nákup.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2014
ukázka projektu AITOM Digital s.r.o.

AITOM Group s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

Porota ohodnotila AITOM prvním místem v kategorii Marketingové a IT agentury. Ocenila množství a kvalitu realizovaných online projektů a prozákaznický přístup agentury.

Zobrazit Web
logo iea19 1. místo
2014
ukázka projektu Mida Consulting

MIDA Consulting

B2B obchod a služby

Moderní webové stránky pro MIDA Consulting vznikly v AITOMu s cílem prezentovat klienta jako předního partnera projektů zaměřených na inovace, průmysl 4.0, udržitelný rozvoj a environmentální ohleduplnost.

Zobrazit Web
logo webtop100 2. místo
2013
ukázka projektu Art presto

ART PRESTO

Kulturní agentura

Nové webové stránky vznikly s cílem moderně prezentovat zpěvačku Kamilu Nývltovou a kulturní agenturu Art Presto.

Zobrazit Web
logo webtop100 1. místo
2020
ukázka projektu Art presto

Česká zbrojovka a.s.

Konfigurátor civilních zbraní

První konfigurátor civilních zbraní na světe - czconfigurator.com v kategorii Digitální transformace roku 2020 viz výsledky WebTop100

Zobrazit Web
logo webtop100 3. místo
2020
ukázka projektu Art presto

AITOM Digital s.r.o.

Digitální a marketingová agentura

Pojďme testovat - pojmdetestovat.cz v kategorii Výkonnostní kampaň roku 2020 viz výsledky WebTop100

Zobrazit Web

Klienti o AITOMu říkají

Petr Pištělák
"
Petr Pištělák
global head of sales

Byl to obrovský projekt a nám se ho podařilo udělat ho v rekordním čase - za 7 měsíců od první schůzky. Tento konfigurátor nebyl můj první velký IT projekt, kterého jsem se zúčastnil, ale byl to úplně první případ, kdy byl dodržen termín a nevyčerpali jsme celý rozpočet. AITOM dal dohromady tým exkluzivních lidí, kteří vždy dělali co měli, splnili co řekli a přidali do projektu velký díl své expertizy a hodnoty.

U AITOMu nejvíce oceňujeme individuální přístup. Potřebovali jsme vybrat dodavatele, který hladce zvládne překlopit náš starý web na nový včetně 6 000 produktů. Šlo nám také o srozumitelné a uživatelsky promyšlené rozložení webu. AITOM zvládl obojí výborně. Díky detailní vstupní studii a schopnosti lidí z AITOMu zohlednit při tvorbě webu požadavky všech našich projektových manažerů jsme získali web, jaký jsme potřebovali.

Díky novým webovým stránkám od AITOMu nám vzrostl počet dárců o 46 % a průměrná výše darované částky o 43 %. A to je velký úspěch. Do tvorby webu dokázal AITOM zapojit pohled všech našich klíčových lidí a zároveň potřeby všech cílových skupin uživatelů našich služeb. Spolupráce s AITOMem byla příjemná a profesionální. Díky ní vznikl nový web, na který jsme opravdu hrdí.

Důvodem, proč jsme si vybrali AITOM, byla detailní vstupní studie. Při výběru dodavatele jsme měli obavu, abychom v našem týmu nemuseli projektu věnovat nadměrné množství času. Profesionální přístup AITOMu nám však umožnil vložit do nového webu vše podstatné pro nás i naše zákazníky, a zároveň se věnovat své práci. Komunikace byla rychlá a spolupráce byla nastavena systematicky. Vždy jsme věděli, co se právě tvoří, kdy to bude hotové a co se čeká od nás. Byli jsme velice spokojeni.

Hledali jsme silnou agenturu, která nám poskytne kompletní servis. Na spolupráci s AITOMem oceňuji perfektní vstupní studii a také skvělou komunikaci. Nadstandardní byl i zájem lidí z AITOMu osobně poznat, čím se zabýváme a jaké jsou naše služby. Navnímat, kdo jsme. To vše se promítlo do nového webu, se kterým jsme velice spokojeni.

Na spolupráci s AITOMem si nejvíce ceníme vstupní studie. Ta nám hned na začátku pomohla rozhodnout, jaké budou cíle nového webu a co bude jeho obsahem. Šlo nám především o srozumitelnost a přehlednost řešení a také jsme potřebovali naprogramovat speciální vyhledávací aplikaci a napojit ji na naše CRM. AITOM vše zvládnul ve vysoké kvalitě a v dohodnutém termínu.

Reference

Přidejte se ke klientům, kteří AITOMu dlouhodobě důvěřují

Budete přímo jednat s naším Account Manažerem

Daniel Musil

Daniel Musil

V AITOMu se mi líbí styl práce a fungování týmu. Pro nás všechny je nejdůležitější pochopit, jak klient a jeho byznys funguje. Na základě toho přemýšlíme, jak bychom mu mohli pomoci na poli internetu, aby pro něj byla spolupráce s námi přínosná.

Vzhledem k tomu, že máme přímo v AITOMu partu opravdových odborníků a specialistů, je vždy na koho se obrátit a na výsledcích projektu to jde opravdu vidět.

Kontakt

Sídlo / fakturační údaje

AITOM Digital s.r.o.
Na Cihlářce 30
150 00 Praha 5

IČ: 24171816
DIČ: CZ24171816