Věra Rajchertová

Věra Rajchertová

Senior PPC specialist
„PPC pro mě není práce, ale koníček na plný úvazek.“

Věrka dohlédne na vaše PPCčka, otestuje nové inzeráty a formáty, aby se konverze jen hrnuly.

PPC jsem se začala věnovat v roce 2015, kdy jsem nastoupila do agentury Mindshare. Zde jsem dostala možnost pracovat s klienty jako je Mazda, Volvo, Dyson, Unilever, Storck, Ferrero nebo třeba UNIQA. Nebylo to snadné, ale díky svému zápalu jsem dokázala brzy nasbírat neskutečné množství zkušeností a upevnit si tak důvěru svých klientů. K dnešnímu dni s čistým svědomím mohu prohlásit, že neexistuje PPC formát, se kterým bych nepracovala.

Bohužel, korporály mají i své stinné stránky a ukázalo se, že po 3 letech se zde nemohu naučit už nic nového a dál se rozvíjet. Proto jsem se rozhodla z Mindshare odejít a obohatit o svou maličkost AITOM, kde se nemusím držet jen své PPC škatulky, ale mohu rozvíjet i další dovednosti jako je SEO či nahlédnout pod pokličku tvorby webu. Ačkoliv se může na první pohled zdát, že to jsou disciplíny na hony vzdálené PPC, tak tomu tak není. PPC je jen jedno kolečko obřího soukolí a bez pochopení toho, co je okolo, nelze dělat PPC na úrovni.