Vychází nová verze redakčního systému AitomCMS A5

Tento týden jsme vydali novou verzi našeho vlastního redakčního systému AitomCMS A5. Jaké nové funkce jsme připravili?

Většina našich projektů funguje na redakčním systému Aitom. Nová verze Aitom CMS A5 0.13.3 má oproti těm předešlým dokonalejší marketingové funkce a dává marketérům mnohem víc možností, jak web propagovat. Aktualizovat systém je snadné. Aktualizaci zajišťuje AITOM přes automatický systém, který aktualizace rovnou nahrává na server. Web je neustále v provozu. Vy si probíhající aktualizace ani nevšimnete. AITOM zajistí vše, včetně nastavení serveru.

CHCI NOVOU VERZI

Co umí nová verze systému AitomCMS A5

#1: Duplikování stránek

Dříve bylo nutné každou jednotlivou stránku přidat ručně. Nová verze umí stránku zduplikovat a to hned ve dvou variantách:

  • Zduplikuje pouze komponenty na stránce. Tedy budete mít stejnou hlavičku, obsahové pole a fotogalerii. A obsah si následně doplníte.
  • Zduplikuje stránku i s obsahem. To využije například vaše marketingové oddělení při A/B testování.

Variantu si vyberete sami, zabere to jen pár kliknutí. V obou případech je stránka perfektně nastylovaná, responzivní a finálně připravená pro vaše uživatele.

#2 Pokročilá úprava meta tagů

Meta tagy jsou části kódů, které používají vyhledávače a sociální sítě. Titulek a popisek se vždy optimalizuje tak, aby uživatel rychle zjistil, co na stránce najde. Nejběžnější meta tagy jste mohli v administraci nastavit i doposud.

Nastavení meta tagů v redakčním systému AITOM

Nově můžete nastavit i tzv. OG:image a OG:title – to jsou informace speciálně pro Facebook. Obrázek u odkazu na Facebooku má specifický poměr stran. Když nastavíte OG image, máte jistotu, že kdykoli někdo stránku sdílí, bude odkaz na Facebooku vypadat dobře. Takto vypadá optimalizované sdílení a automaticky vygenerované. Které z nich  bude mít více prokliků je zcela zřejmé.

Příspěvek s tagem OG:image Příspěvek bez tagu OG:image

Mimo to může náš programátor během pár minut na každou stránku přidat jakékoli další meta tagy, které byste mohli využít, například speciální meta tagy pro LinkedIn.

#3 Zobrazení obsahu podle skupiny uživatelů

Pokud se uživatel přihlásí, podle zadaných kritérií mu nově mohou stránky ukazovat pouze obsah, který je pro něj relevantní a zajímavý. Lišit se mohou i položky v menu.

#4 Úprava Google maps

V nové administraci je mnohem snadnější navádět uživatele fyzicky do vašeho showroomu či prodejny. Administrace usnadní vkládání API klíče, který je nezbytný. Zároveň si můžete s mapou trochu vyhrát, například místo obligátního puntíku vložit třeba své logo.

Mapám lze nastavit také pokročilé zoomování, nebo propojení s dalšími informace, například o pobočkách. To, co bylo nutné ve starších verzích dlouho programovat, lze nyní nastavit snadno během několika minut.

#5 Přehled komponent

Dejme tomu, že na webu máte komponentu fotogalerie nebo novinky. Máte je umístěné na různých místech na webu, ale nevíte kde přesně. Můžete projít jednotlivé stránky a sepsat si, kde všude je používáte. Nebo můžete v administraci A5 otevřít správu instancí a podívat se na přesné umístění komponent, které hledáte.

Například na obrázku níže vidíte, že komponenta Klientská zóna je na webu použitá 3x. Po kliknutí na číslo uvidíte výpis konkrétních stránek, které to jsou.

Výpis komponent

#6 Optimalizace pro GTM

Bez propojení s Google Analytics nemůže být žádný web. Pro marketéry ovšem je  přímé napojení Google Analytics poněkud nepružné. Veškeré změny v měření totiž musí do systému vepisovat kodér. Mnohem profesionálnější řešení je napojit webové stránky na Google Tag Manager.

V praxi stačí do systéme AitomCMS A5 identifikační kód kontejneru. Marketingový specialista si následně veškeré měření nastavuje v Google Tag Manageru (GTM). Nastavení GTM nevyžaduje žádné znalosti kódu. GTM navíc umožňuje propojit s webem i některé další analytické nástroje - například Hotjar, které měří heat a click mapy.

Redakční systém AitomCMS A5 jako jeden z mála umí plně komunikovat s měřícím nástrojem GTM. Nastavili jsme přesnější měření konverzí u formulářů. Pomocí GTM máme nastavenou událost, to v praxi znamená, že se odeslání formuláře započítá správně. Nemusíte uživatelům ukazovat žádné děkovné stránky, naopak se zase nezapočítá neplatné odeslání formuláře (například pokud chybí povinný údaj). Odesílání formulářů je přehlednější pro administrátory a rychlejší a pohodlnější pro uživatele.

Jak získat aktualizovanou verzi?

Pokud máte od nás zaplacenou technickou podporu (tedy údržbu a správu systému), aktualizaci máte automaticky v ceně.  Dost možná už máte nejnovější verzi systému.

Svou verzi systému uvidíte po přihlášení do administrace. Pokud máte starší verzi, stačí nám napsat. Veškeré aktualizace plánujeme na míru podle vaší verze a případně individuálních komponent.

CHCI TECHNICKOU PODPORU

Ověření verze: krok 1

Ověření verze: krok 2

Jak probíhá aktualizace?

Mnoho našich klientů si představuje aktualizaci systémů jako malý horor. Představují si na hodiny odstavené servery, tisícové ztráty zisku a naštvané zákazníky. Nic není dál od pravdy. V AITOMu využíváme automatický deploy. V praxi to funguje tak, že deploy automaticky přepisuje části systému. Ani vy ani vaši zákazníci nepoznáte, že se něco děje.

Aktualizace probíhá postupně po verzích, máme tak perfektní jistotu, že jakmile aktualizujeme poslední verzi, máte novinky implementované a vše funguje. Velmi zjednodušeně řečeno se mění jen ovládací pozadí. Grafika i obsah zůstanou nastylové tak, jak jste zvyklí. Nemusíte nic měnit, ani opravovat.

CHCI NOVOU VERZI

Zpět na články