Nová posila v AITOMu

Michaela potkáte v AITOMU jako account managera. Položí vám nejprve řadu otázek a na ty vaše vám pomůže najít odpovědi. Jak může online svět prospět vašemu podnikání. Jaké nástroje jsou právě teď nejvhodnější pro vaše potřeby. Čemu se vyhnout a do čeho se pustit.  Prostě jak využít online marketing co nejlépe ve váš prospěch.

fotografie Michaela Le Blanca

Jaké máš za sebou zkušenosti a jak ses dostal k online marketingu?

Prošel jsem různorodými profesemi a každou z nich jsem dělal rád. Jsem životní dobrodruh a chodím do věcí se zápalem. Vyráběl jsem jako student dezerty na Ještědu, dělal zástupce vedoucího hotelu, v USA jsem prodával luxusní nábytek do koupelen a v Liverpoolu jsem se staral o klienty Barclays Bank. 

To zní dobrodružně. Která z tvých prací tě naučila nejvíc pro online marketing?

Každá mi dala něco, co teď mohu pro své zákazníky v AITOMU využít. Díky pestrým zkušenostem z různých firemních prostředí se dokážu na svou práci dívat především z pohledu zákazníka. Umím si představit, co řeší, co ode mě potřebuje a jakým chybám mu mohu pomoci se vyhnout.

Ať už jsem měl v minulosti na vizitce napsáno key account manager, business development nebo marketing, vždycky pro mě byl nejdůležitější zákazník a náš vzájemný vztah. Chtěl jsem poznat jeho business a nacházet pro něj řešení. Ostatně věřím, že vztahy jsou to nejdůležitější, na čem život stojí. I ten firemní.

Proč sis pro další spolupráci vybral právě AITOM?

Tady mám jednoznačnou odpověď. Od kluků a holek z AITOMU jsem od první chvíle cítil, že dělají svou práci naplno a že jsou skuteční profesionálové.  Mají zákazníka na prvním místě a tvoří pro něj skvělé věci. U toho jsem chtěl být. 
Mám totiž rád obchod, ale dokážu prodávat jen to, čemu sám 100% věřím. A AITOM mi to umožňuje.

Procestoval jsi kus světa a žil na mnoha místech. Proč ses vlastně vrátil do Čech?

Měl jsem k tomu ten nejlepší důvod – stal jsem se tátou. To je dobrodružství, které vydá za všechny cesty, které jsem zatím podnikl.

Pracuješ v online světě a pomáháš svým zákazníkům v něm uspět. Jaké weby rád navštěvuješ?

Pro mě je internet nejvíc zdrojem informací. Mám rád fakta. Čtu zpravodajské servery, sleduji na webu politiku a události ve světě. Baví mě mít přehled a dávat si věci do souvislostí. V tom je pro mě online svět jedinečným nástrojem.

Chtěli byste se s Michaelem potkat a vymyslet pro vás řešení na míru?

CHCI POMOCT NAJÍT SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ

Zpět na články