E-mail marketing
Vytvoříme pro vás atraktivní obsah a využijeme chytrá data
E-mailing patří mezi nejefektivnější nástroje online marketingu. Vytvoříme pro vás individuální strategii, která násobně zvýší efektivitu práce s kontakty i tržby, které z nich můžete získat. Ušetří vám stovky hodin práce s ručním tříděním dat a rozesíláním e-mailů.
Náš e-mail marketing zahrnuje segmentaci zákazníků, tvorbu efektivních kampaní, automatizaci rozesílání a zpracování e-mailů, analýzu a měření výsledků.
Jaké jsou výhody e-mailingu?
- snadná personalizace
- jednoduché vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých e-mailů
- nízké náklady na rozesílku
- přímé oslovení příjemců, kteří mají o vaše produkty a služby zájem
V AITOMu vám poradíme se strategií! Nepoužíváme zakázané praktiky, newsletter obdrží pouze zákazníci, kteří dali souhlas s jeho zasláním.
Newslettery spravujeme nejčastěji v nástrojích Maillchimp a Active Campaign. Podle vašich požadavků dokážeme ale doporučit i další vhodné nástroje, na které se lze spolehnout. Zvyšte návštěvnost a konverze vašeho webu. Oslovte chytře stávající zákazníky a uživatele, kteří vás už znají!
Vybrané reference
Díky e-mail marketingu získávají konverze:
- služba: Analýza stránek
- služba: Internetový marketing
- služba: Automatizace využití obchodních dat
- služba: Marketingové služby
- obor: Automotive
- Dlouhodobá spolupráce více jak 5 let
Zjistěte, co jsme o e-mailingu napsali
Ušetřete čas a peníze s reportingem - plně ho automatizujte
Asi to znáte. Potřebujete zjistit, jak si jako firma stojíte v rámci marketingových aktivit, jestli to, co děláte, má nějaký smysl, a jestli se...
Je čas využívat data a automatizovat
V této nelehké době se spousta firem snaží seškrtat zbytečné náklady, kde je to jen trochu možné. Hledají úspory v počtu pracovníků, omezují...
3 tipy, jak dělat lokální SEO v roce 2019
SEO je mantra online marketingu. Každý chce velkou přirozenou návštěvu, ale ne každý ví, jak na to. Znevýhodněné jsou hlavně malé firmy. Právě...
2019 je rok, kdy skončí otravné reklamy
Taky vás štvou pop-upy a reklamy přes celé okno? Dobré zprávy – letos jim odzvoní. Alespoň to slibuje prohlížeč Google Chrome.