Internetový marketing

Facebook, PPC, bannery – umíme, na co si vzpomenete

„Jsem on-line a chci (se) prodávat. Vím, že k tomu potřebuji web, asi také sociální sítě, nějaké PPC, a slyšel jsem něco o SEO a copywritingu. Jo – a obsah! Hlavně ten obsah mi vytvořte.“

Ne že by takto vypadalo typické zadání, ale taková poptávka shrnuje téměř všechno, co z marketingu ovládáme a čím pomáháme svým klientům. Nejsme totiž obyčejní „webaři“. Vždy uvažujeme v kontextu celkové marketingové komunikace a díky rokům zkušeností konzultujeme, připravujeme a realizujeme on-line marketingové kampaně.


Copywriting a tvorba obsahu

  • Kvalitní obsah je:
    • dobře napsaný web,
    • kvalitní popisky v e-shopu,
    • jasně strukturované myšlenky, které čtenář pochopí,
    • relevantní a přínosné články a odborné texty,
    • zábavná, srozumitelná a funkční komunikace na sociálních sítích,
    • texty bez gramatických chyb – čtivé a pochopitelné.
  • Kvalitní obsah na webu nabírá na důležitosti. Zajímá stále více návštěvníků a důležitý je pro vyhledávače.
  • Můžete investovat finance do proklikových kampaní a zvyšovat tak návštěvnost na svém webu. Dobrý obsah k vám ale dokáže přivést řadu návštěvníků přirozenou cestou a bez navyšování nákladů.
  • Víme, jak je důležitá konverze (z návštěvníka zákazníkem), víme ale také, že ne vždy je tím nejdůležitějším prvkem komunikace.
  • Stručně řečeno: kvalitní obsah využíváme efektivně jako marketingový kanál, kterým prodáváme zboží, myšlenky a sílu vaší značky.
Napište nám

Získejte originální řešení od AITOMu

Komunikace na sociálních sítích

  • Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn. Známe nejdůležitější sociální sítě, víme, jak fungují, a hlavně známe mentalitu jejich uživatelů.
  • K sociálním sítím přistupujeme pragmaticky i lidsky. Nemalujeme vzdušné zámky, díky nám z nich ale získáte maximum.
  • Tvoříme pro ně obsah, programujeme aplikace, připravujeme grafické příspěvky, vytváříme proklikové kampaně.
  • Kontinuálně analyzujeme chování fanoušků, přizpůsobujeme se mu a konzultujeme jednotlivé kroky propagace.
  • Dokážeme rozhýbat malé facebookové stránky a profily stejně, jako umíme pracovat s desetitisícovým obecenstvem.

PPC, kontextové a bannerové reklamní kampaně

  • Skvělý web, kvalitní obsah i funkční komunikace na sociálních sítích tyto prvky doplňují a podporují.
  • Jsou velmi často nezbytnou součástí propagace e-shopů či webů.
  • Bývají nejefektivnějším způsobem propagace on-line nástrojů a řešení.
  • Mají smysl, pokud jsou zařazeny do širší marketingové strategie.
  • Pracujte s nimi – řekneme vám jak, případně celé kampaně zrealizujeme.

Být on-line je skvělé. Být on-line a být vidět je lepší. Buďte vidět!